keskiviikko 9. helmikuuta 2011

7 asiaa



Tunnustus ja haaste tuli Lauralta Paratiisinpalasesta ja pitäähän toki haasteisiin vastata eli

7 asiaa minusta:

1......elämänasenteeni on huumori, nauran lähes kaikelle, koska muutoin varmaan itkisin kokoajan. Sanoilla leikittely ja asioille nauraminen tuntuu hyvältä. Ihmisenä olen epäkäytännöllinen & Mañana -tyyppinen, saan jatkuvasti taistella itseni kanssa.
2......uskon, että Bodomin murhat teki Hans Assman. Ja toivon, että rikos vielä selviää joskus.
3......olen hulluna puihin. Lempipuuni on koristeomenapuu. Rakkauteni puihin olen varmaankin perinyt isältäni, joka osti perjantaipullon sijasta puun.
4......työurani alkoi mansikkapelloilla mansikantaimia istuttaen. Nykyisin olen valtion virkamies.
5......olen kärsinyt pahasta maailmantuskasta pikkutytöstä lähtien ja edelleen erityisesti lasten ja eläinten pahoinvointi valvottaa minua öisin. Olen herkkä toisten kärsimykselle.
6......olen ollut lähes 30 vuotta kasvissyöjä ja pyrin elämään ekologisesti. Ajetaan kollektiivisella, kierrätetään, mietitään ja tuumaillaan miten maapallon voi parhaiten säästää.
7......Elämäni suurin haaste on äitiys. Murehdin jatkuvasti olenko riittävän hyvä äiti lapsilleni.

Eteenpäin en tätä voi laittaa kun en edes tunne 15:sta blogistia. Kiitos Lauralle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti